Ενιαία, όμοια συμπεριφορά ως στάση ζωής εμφανίζεται σέ ολοκληρη τήν Ανθρωπότητα.
ΠΗΓΗ : TomorrowNews.gr
Ο Κορωνοιός ως αλήθεια καί ως πρόσχημα αποδίδει σταδιακά αλλά καί γρήγορα τήν πραγματικότητα κάποιας νέας παγκοσμίου καταστάσεως.
Αναδύεται η νέα παγκοσμιότητα τού συνολικού απομονωτισμού, ο οποίος ξεπερνάει κατά πολύ τό άθροισμα τών επί μέρους καταστάσεων πού υπάρχουν στά σημεία τού πλανήτη.
Η απομονωμένη Ανθρωπότητα αποδίδει τήν ολιστική στόχευση τής μολύνσεως, η οποία μπορεί νά αξιολογηθεί ως τό επερχόμενο τελικό γεγονός,, τό υπερβαίνον τίς επί μέρους τοπικές καταστάσεις.
O Νοτιοαφρικανός νομικός καί κοινωνιολόγος Jan Smuts επεσήμανε τό 1926, τήν δυνατότητα παραγωγής ιστορικών κοινωνικών αποτελεσμάτων τά οποία ξεπερνούν σέ δυναμική τίς απλές αθροίσεις τών επί μέρους συμβάντων.
Στήν ίδια λογική οι Γάλλοι κοινωνιολόγοι Emile Durkheim καί Pierre Bourdieu έδειξαν τήν δυνατότητα ποσοτικής καί ποιοτικής διαφοροποιήσεως κάθε νέου κοινωνικού φαινομένου, τό οποίο προκύπτει από αθροίσεις γεγονότων, τά οποία μετρώνται συνολικά καί συμποσούμενα βρίσκονται ''μικρότερα'' από τό συνολικό νέο γεγονός, τό οποίο όλα μαζί δημιουργούν.
Ο Ολισμός λοιπόν είναι αυτή ακριβώς η αυτονόμιση τού εν τέλει ανωτέρου έναντι τών αθροίσεων, νέου αποτελέσματος.
Στήν περίπτωση τής ενεστώσας εμπειρίας τού Κορωνοιού, διαφαίνεται ήδη η είσοδος στήν Ιστορία τού νέου ολιστικού γεγονότος, τό οποίο έχει αρχίσει νά δρά ξεχωριστά από τίς αθροίσεις τών συνιστωσών αυτό, επί μέρους καταστάσεων.
Η αναστολή παραγωγικών διαδικασιών καί κοινωνικών συμπεριφορών, σχέσεων καί συμβάσεων, καταλήγουν νά δώσουν συνολικό παγκόσμιο αποτέλεσμα διαφορετικό καί ''αναβαθμισμένο'' έναντι τής συμπτώσεως όλων αυτών τών εμπειριών καί γεγονότων.
Στόν Χριστιανικό Κόσμο οι Ναοί αναστέλλουν τήν λειτουργία τους, παντού, παραγωγικές μονάδες καί χώροι προσφοράς υπηρεσιών αδρανούν, ήθη καί έθιμα, τρόποι ζωής ''αναβάλλονται'' Συντάγματα καταπατώνται..., όλα αυτά συμπυκνώνονται σέ ενιαίο διαφαινόμενο στήν αρχική του μορφή ''ανώτερο'' γεγονός τό οποίο τείνει νά 'αναγγείλει'' τήν ολιστική εμφάνιση κάποιας ''νέας ανθρωπότητας''...
Ο Κορονοιός στοχεύει τήν ολιστική μετάλλαξη τής τωρινής ανθρωπότητας, καταργώντας τίς αυτονόητες συνήθειες καί ενώ καθιερώνει τήν ''απόσταση'' γιά λόγους ασφαλείας'', τήν ίδια στιγμή συμπυκνώνει τήν ανθρωπότητα σέ άθροισμα κελιών, καθιερώνοντας τήν ολιστική συμβίωση τών απομονομένων.
Αλλάζει μέ τόν Κοροωνοιό τό ανθρώπινο γένος εφόσον οι προηγούμενες εμπειρίες τών πανδημιών τού 1346, τού 1720, τού 1918 διήλθαν καί αφάνισαν πληθυσμούς χωρίς όμως νά αγγίξουν τήν επικοινωνιακή δυνατότητα δηλαδή τήν πεμπτουσία τής παραγωγής κοινωνικότητας, κοινωνίας άρα...
Η αποξένωση στίς επί μέρους βιωματικές καταστάσεις προορίζεται νά επιφέρει τό κατ αρχήν ολιστικό πρότυπο τών συνολικώς μή επικοινωνούντων ατόμων καί αυτό μέχρι νά καταστραφούν εντελώς όλα τά γνωστά πρότυπα κοινωνικής εκφράσεως καί ζωής όπως οι Θεολογικές αντιλήψεις, οι Θρησκείες, οι αξίες καί οι γνωστές συμβάσεις κοινού βίου....
Ο ολισμός αφού αφομοιωθεί από τούς εγκλείστους θά εμπλουτιστεί διά τής λήθης τού παλαιού καί θά αποδωθεί ως νέα πραγματικότητα σ αυτούς που θά κυκλοφορούν μετά τήν λήξη τού συναγερμού ως ''αμόλυντοι'' ή ''θεραπευθέντες''...
Πρόκειται γιά μία νέα στάση ζωής η οποία θά επιβληθεί, επιβάλλεται ήδη, σέ ολιστική προοπτική ανα-,δημιουργώντας τήν ανθρωπότητα χωρίς τήν ύπαρξη τού γνωστού ιστορικού ανθρώπου.
Ο Ολισμός τού Κορωνοιού θά είναι η κατάργηση τής γνωστής ανθρωπότητος καί η εμφάνιση τού ''άλλου ανθρώπου''.
Αυτή είναι η στόχευση...
Ο ποιητής όμως λέγει ότι ''κάποιοι φίλοι μας τίς νύκτες πού τούς λέν αλήτες...''
Ισως αυτοί οι φίλοι μας ''που τούς λεν αλήτες'' κάνουν εν τέλει τήν διαφορά...!